Friday, November 27, 2009

hari raya yang tak seberapa

hari raya suda tiba
tapi tiada apa yang menarik pon
hari ni aku bangun lewat gila babi dol
orang smua da kuar beraya but aku still kat katil, WTF
dalam 12.30 aku bangun pegy siap
then aku gerak pegy uma membe aku yang ketot tu
tapi dea ta da kat uma, sial
so aku trus pegy uma ifah dgn menaiki moto buruk aku tu
sampai sampai ja kat uma dea, dea ajak pegy JM
tengok wayang katanya
hadoii hari raya ja tengok wayang

macam tu la rutin di hari raya aku
wayang wayang && wayang
hahaha cam hawaq gy
then gerak pegy uma ida pulak
yang ni lagi hebat
da pukul 3 pon tak siap siap agy
bodo btol
then tunggu bf si ida ni pulak dtg ambek dea
pastu kami pon pegy laa JM tu
yang ifah kira nak jumpak jantan
tu ja keja dea
pegy tgok ada ceta apa yang best
hah!! ninja assasin
mmg superb sial
tp aku tak tengok pon
hahah
budget tak lepas
ida dan bf dea saja yg tengok
sob sob sedeh kot
tapi tak pa aku dapat gak karaoke
hahahahahahahaha
tapi best jugak aa hari aku ari ni
:))

No comments:

Post a Comment